Divisionsturnering i Hjortespring –
Kom og støt vores elite-, ungdom- og divisionshold!
30. og 31. maj bliver en spændende weekend i Hjortespring Golfklub, hvor mange af klubbens hold er i aktion i danmarksturneringen rundt omkring – og ikke mindst på hjemmebanen.
Stemningen er altid i top til divisionskampe – især når så mange kampe starter på hjemmebane.
Her kan du se alle kampene:
Lørdagens program – Hjemme i Hjortespring
- 2. Holdet møder Brøndby (slår ud 08:40)
- Damerne spiller lokalopgør mod Smørum (slår ud kl. 08.00)
- Seniorholdet møder Ledreborg (slår ud kl. 09.40)
- Veteranholdet møder Bornholms Golfklub (slår ud kl. 10.50)
Der er altså masser af topgolf på hjemmebanen hele dagen, og rig mulighed for at følge flere spændende matcher.
Derudover er følgende i aktion:
Lørdagens program – udekampe
- Kvalifikationsrækken spiller lørdag ude mod Asserbo
- 1. Holdet spiller lørdag ude mod Odense
- Ungdom 1 spiller lørdag ude mod Smørum
- Ungdom 2 spiller lørdag ude mod Smørum
Søndagens program – hjemme i Hjortespring
- Ungdom 1 spiller hjemme mod Dragør (slår ud kl. 08:00)
- Ungdom 2 spiller hjemme mod Brøndby (slår ud kl. 8.40)
Søndagens program – Udekampe
- 1. Holdet spiller ude mod Great Northern
- 2. Holdet spiller ude mod Ishøj
- Damerne spiller ude mod Værløse
- Seniorholdet spiller ude mod The Scandinavian
- Veteranholdet spiller ude mod Søllerød
- Kvalifikationsrækken spiller ude mod Mølleåen
Søndag byder altså på udekampe, hvor klubbens medlemmer naturligvis også er meget velkomne!
Vi håber, at så mange som muligt vil komme forbi klubben lørdag og støtte vores spillere.
Opbakning fra klubben betyder utrolig meget for holdene, og det kan være med til at gøre en forskel i de tætte matcher.
Alle hold lover at spille deres absolut bedste og håber på at kunne levere en masse gode slag og resultater begge dage.
Tag familie og venner med, nyd stemningen og oplev golf på højt niveau – vi glæder os til at se jer!
Med venlig hilsen
Kommunikationsudvalget og Eliten
Hjortespring Golfklub